Kopenhagen: Wist je datjes...? - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van jesine - WaarBenJij.nu Kopenhagen: Wist je datjes...? - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van jesine - WaarBenJij.nu

Kopenhagen: Wist je datjes...?

Blijf op de hoogte en volg jesine

17 Februari 2015 | Denemarken, Kopenhagen


Wist je dat....

Ik bezig was met mijn reisverslag, er blijkbaar iets misging en mijn verslag ineens was verdwenen? Bijna toen ik klaar was...grrrrr
Daarom maar begin met de Wist je datjes?....

Ze tijdschriften voor trouwjurken/bruiloften hadden in het vliegtuig naar Kopenhagen? Wil de SAS mij iets duidelijk maken??

Er heel veel fietsen zijn in Kopenhagen?
De meeste een lullig mandje hebben voorop?
Heel makkelijk gestolen kunnen worden doordat er een zeer oubollig slot op zit?
Maar dit vast niet snel wordt gedaan?

Ze hier alleen maar rondlopen met zwarte of donker blauwe kinderwagens?
Ik me afvraag waarom mij dit opvalt?

Je als je bij Google inspreekt: How do you translate Skohl/Skahl in Danish? Je iets heel anders krijgt?
(Voor wie geïnteresseerd is...probeer het uit en laat me weten wat eruit komt! Skal betekend in het Deens Proost....)
Ik hiervan meerdere keren met Oreo een lachstuip heb gekregen?

Kinderwagens met baby op straat worden gezet wanneer de ouder bv even een winkel ingaat?
Ze zich hier blijkbaar totaal geen zorgen maken om diefstal? (fiets of baby)

De vlaggen in Kopenhagen afgelopen maandag halfstok hingen ivm de gebeurtenissen van zaterdag?
Ik niet tot nauwelijks politie op straat heb gezien de afgelopen dagen?
De politie die je ziet wel met een geweer in de aanslag loopt?
Ik niet naar de grote manifestatie ben geweest afgelopen maandag?
Ik dit achteraf wel jammer vind...!


  • 20 Februari 2015 - 16:01

    Jaap:

    leuk om te lezen.veel plezier

  • 20 Februari 2015 - 17:32

    Remi:

    Nou goed te horen dat alles daar zo relex is.
    Geniet er van.

  • 09 Maart 2015 - 10:40

    Kylie:

    Hahaha ik zit met een glimlach op de bank dit verslag te lezen! :-D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jesine

Actief sinds 12 Nov. 2011
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 28401

Voorgaande reizen:

09 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Ghana

16 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Scandinavië 2015

12 November 2011 - 25 November 2011

Mali-reis

Landen bezocht: