Kopenhagen 16-19 februari 2015 - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van jesine - WaarBenJij.nu Kopenhagen 16-19 februari 2015 - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van jesine - WaarBenJij.nu

Kopenhagen 16-19 februari 2015

Blijf op de hoogte en volg jesine

16 Februari 2015 | Denemarken, Kopenhagen

Na een korte vlucht (we moesten wel een half uur wachten totdat we weg mochten, maar dat mag de pret niet drukken) aangekomen in Kopenhagen!!! Eerste stop op mijn rondreis naar Scandinavië!
Ook met de metro ging alles voorspoedig. Bij het station was het niet echt duidelijk waar ik heen moest, ik kon kiezen uit een straat of 6... Gelukkig was er een wat oudere dame die me wel wilde helpen. Ze sprak bijna geen Engels, maar met handen en voeten en mijn notities van straatnamen kwamen we er makkelijk uit!
Tijdens het lopen kwam ik er wel achter dat de straten hier niet gemaakt zijn voor lopen met een koffer...ze gebruiken verschillende steensoorten waardoor je koffer niet echt makkelijk rijd, de wegopbrekingen werkten ook niet echt mee. Maar al met al was het hostel wel zo gevonden! Kon gelijk inchecken, maar d'r kamers waren nog niet klaar.
Eerst maar wat gegeten om de hoek. Was er vandaag nog niet van gekomen....laten we het spanning noemen? Best raar aangezien ik al best wel wat reisjes heb gemaakt, maar goed mijn broodje smaakte nu wel extra goed!

Om een uur of twee weer teruggegaan naar het hostel. Schoonmaaksters waren nog bezig, maar kon mijn bagage droppen. Dat ding is echt te zwaar!

De stad ingegaan en gewoon maar gaan lopen. Is wel jammer dat veel dingen, zoals bijv. Tivoli gesloten zijn in de winter. Anders had ik wel een ritje in de achtbaan gemaakt!

  • 25 Februari 2015 - 19:50

    Willemijn:

    Kreeg deze mail/verslag net dus toch boven water gekomen?!

  • 25 Februari 2015 - 20:46

    Ria:

    Hi Jesine, leuk om je reis verslag te lezen! Veel plezier

  • 25 Februari 2015 - 20:49

    Jesine:

    Dit verslag is niet compleet, er mist 80%!!!
    Ik ben al een week bezig om het hele verslag erop te krijgen, maar tot op heden zonder succes....sorry hiervoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jesine

Actief sinds 12 Nov. 2011
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 28402

Voorgaande reizen:

09 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Ghana

16 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Scandinavië 2015

12 November 2011 - 25 November 2011

Mali-reis

Landen bezocht: